جزئیات محصول

دانلود نمونه قرارداد استخدام مسئول امور مشتریان در Word

دانلود نمونه قرارداد استخدام مسئول امور مشتریان در Word


جهت پشتیبانی شماره تماس خود را قبل از مرحله خرید وارد نمایید

قیمت: 97,000 تومان

خرید فایل

این نمونه قرارداد برای استخدام مسئول امور مشتریان طراحی شده است که وظایف آن شامل پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات مشتریان، حفظ رضایت مشتریان، مدیریت ارتباطات و ارائه گزارش‌های مرتبط به مدیریت می‌باشد. قرارداد به صورت Word و قابل ویرایش است و تمامی جوانب حقوقی و اجرایی مرتبط با این سمت را پوشش می‌دهد.

مطالب تصادفی